contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.


010391 Bucharest
Romania

+1 (650) 284 0431

Consultanță în comunicare, programe de training și executive coaching pentru lideri care vor să se înțeleagă mai bine pe sine și să-i inspire pe cei din jur.  Cu Dragoș Bucurenci și partenerii săi.

MBSR.jpg

MBSR® cu Valérie Cioloș-Villemin

Atelier avansat de reducere a stresului prin mindfulness. MBSR® este adresat oricui dorește să-și îmbunătățească abilitățile de a face față stresului și să-și regăsească bucuria de a trăi, indiferent de zona profesională sau personală din care provine.

MBSR®

Atelier de reducere a stresului prin mindfulness

30 octombrie - 18 decembrie, București
cu Valérie Cioloș-Villemin

Stresul cronic a devenit parte integrantă a vieții noastre. Ar putea trece neobservat dacă nu ar apărea simptome cu impact asupra :

  • capacității noastre de concentrare și a performanțelor noastre;
  • sănătatii (situații de burnout, diferitele forme de depresie, probleme cardiace ș.a.);
  • relațiilor noastre cu cei din jur (la serviciu, în familie sau cu prietenii), atunci când ne enervăm rapid și pierderm controlul, intrând ușor în conflict, sau nu mai reușim să comunicăm și să fim empatici, sau avem sentimentul că ne pierdem rostul.

Programul de Reducere a Stresului prin Mindfulness (MBSR®) a fost conceput și dezvoltat în cadrul University of Massachusetts Medical School, din Statele Unite, de către Prof. Dr. Jon Kabat-Zinn. Din 1979 și până astăzi, mai mult de 24.000 pacienti au trecut prin protocolul MBSR® în cadrul Center for Mindfulness înființat de acesta, asigurând astfel un eşantion vast de testare şi validare a programului cu rigurozitate ştiințifică. Beneficiile acestei metode s-au dovedit atât de convingătoare încât din ce în ce mai multe companii de asigurări din Statele Unite includ aceste metode în schemele eligibile de tratament și prevenție.

În zilele noastre, mindfulness a ieșit din domeniul pur clinic, aceste metode găsindu-și aplicabilitate, cu remarcabil succes, în numeroase domenii: educație, ştiinţe sociale, dezvoltare personală, business etc. Ele sunt folosite în mod curent în companii de top precum Google (programul Search Inside Yourself), Apple, Intel, AOL sau în instituții precum Armata Statelor Unite, Comisia Europeană, Parlamentul Britanic.

Chapeau MBSR.png

Sună familiar?

Ți-e greu să dormi, ai inceput să ai probleme de sănătate legate de stres?

Observi că oboseala a devenit aproape cronică și că ți-e din cea în ce mai greu să te trezești dimineața?

Simți că îți scad performanțele?

Ești stresat în mod constant? Ți-e greu să te concentrezi?

Te simți copleșit de responsabilități și simți că ești aproape de burnout?

Îți simți creierul funcționând non-stop și că nu îl poți opri?

Dorești să dobândești mai multă energie și creativitate?

Ți se reproșează adesea că nu știi să asculți? ... că nu ești îndeajuns de empatic?

Nu mai vezi rostul în ceea ce faci?

Simți nevoia de a te regăsi? Să știi cine ești și ce vrei de la viață?

Tânjești către un echilibru mai bun între viața personală și cea profesională?

Daca ai răspuns pozitiv la o parte dintre aceste întrebari, atunci tehnicile de reducere a stresului prin mindfulness ți-ar putea fi de folos.


IMG_8538_Photo-Credit.jpg

Cui se adresează?

Atelierul este adresat oricui dorește să-și îmbunătățească abilitățile de a face față stresului și să (re)găsească o anumită bucurie de a trăi, indiferent de zona profesională sau personală din care provine.

Acest curs nu este însă recomandat în cazuri de sindrom post-traumatic, dependență de droguri, depresie acută diagnosticată ca atare, persoanelor cu risc de sinucidere sau pentru alte diagnostice psihiatrice.


Cât de mare e grupa

Pentru fiecare atelier, grupa va fi formată din 6-12 participanți.

Cât durează

Atelierul constă 8 sesiuni de câte 2 ore și jumătate fiecare, plus o zi întreagă de practică. Acesta este precedat de o sesiune de informare și de validare a înscrierilor desfășurată, de obicei, în preziua primei sesiuni formale.


Program

Sesiune de informare: joi, 26 octombrie, 18:30-20:30

8 sesiuni MBSR®: 30 octombrie, 6, 13, 20 și 24 noiembrie, 4, 11 și 18 decembrie, 9:30-12:00 sau 18:30 - 21:00

Sesiune practică: sâmbătă, 9 decembrie, 10:00-17:30


Conținutul cursului

  • Atelierul conține câteva elemente de teorie cu privire la stres, dar mai ales multă practică, practica fiind condiția necesară pentru a amorsa o schimbare de atitudine care să deconstruiască tiparele stresului. Cercetările arată că practica regulată de mindfulness are impact asupra modului nostru de a gândi și de a acțiuna, datorită aptitudinilor creierului de a se modela (plasticitate cerebrală). Prin practica de mindfulness, ne propunem să ne antrenăm atenția, în același fel în care antrenamentul sportiv ne dezvoltă mușchii.
  • Cursul MBSR® are o componenta de lucru în grup (în jur de 30 de ore repartizate pe 8 săptămâni) și o componentă de practică individuală în afara orelor de curs (în jur de 40 de ore pe durata celor 8 săptămâni de curs).
  • Cursul nu necesită cunoştinte sau aptitudini speciale din partea participanţilor acesta se bazează pe experienţa şi observaţia personală a participanţilor atât în sala de curs cât și în viaţa de zi cu zi. O motivaţie personală puternică este necesară, fiind vorba de un program intensiv şi de nevoia unei practici zilnice, de 45-60 minute, timp de 8 saptămâni.
  • Cursul ne duce progresiv, prin diferite exerciții practice, într-o stare de intimitate cu noi înșine (așa-numitele tehnici formale, statice și dinamice), ajutându-ne în paralel să ne integrăm mai bine în mediul înconjurator (tehnici informale).
SPF_2690.jpg

Care sunt beneficiile practicării mindfulness?

  • Reducerea stresului
  • Dezvoltarea atenţiei, a clarităţii mentale şi a concentrării
  • Creşterea performanţei şi eficienţei, optimizarea capacităţii decizionale
  • Atingerea unui echilibru între viața personală și cea profesională
  • Creşterea nivelului inteligenţei emoționale: empatie, gestionarea echilibrată a emoţiilor
  • Creşterea încrederii şi stimei de sine, dezvoltarea carismei naturale
  • Dezvoltarea şi consolidarea relaţiilor interumane sănătoase și a spiritului de echipă
  • Ameliorarea mediului de lucru, a celui familial şi a vieţii personale
  • Creşterea energiei şi a creativităţii
  • Dezvoltarea autonomiei în luarea deciziilor, compasiunii, autenticităţii

Ce spun cursanții?

Acest curs mi-a schimbat viața și raportul față de mine. Venisem cu gândul că mă va ajuta în meseria mea, în schimb, m-am întors spre mine, la cine sunt în afara scenei.

Ioana Flora
Actriță


Mă simt norocoasă că am avut șansa întâlnirii cu practicile de mindfulness!

Anca Dragu
Analist economic, Comisia Europeană și fost Ministru al Finanțelor Publice, Guvernul României

Valérie este un trainer excelent, care îmbină pregătirea științifică cu empatia și respectul pentru nevoile fiecărui cursant.

Irina Ciocan-Stănescu
Managing Partner, Graffiti PR


Valérie este un trainer blând, dar ferm, mereu disponibil, foarte bun ascultător... Am simțit că trainerul este conectat la nevoile mele.

Cristina Tudor
Consultant artistic, Teatrul Odeon

O experiență în care trăiești în prezent, în mod repetat, timp de opt săptămâni. Nu-i de ici de colo, în iureșul vieții cotidiene care ne seacă de energie de luni până vineri.

Carmen Mărcuș
Analist de politici economice, Reprezentanța Comisiei Europene în România


Despre trainer

Valérie Cioloș-Villemin este trainer autorizat al programului de Reducere Stresului prin Mindfulness (MBSR®), fiind certificată de către University of Massachusetts Medical School, instituția unde a fost fondată această metodă recunoscută în toată lumea şi folosită cu succes în medicină, educație sau în mediul de business.

Cu o triplă formare universitară în științele vieții, dezvoltare socio-economică și științe economice, și cu un doctorat despre restructurarea economiilor în tranziție, Valérie a lucrat întâi ca cercetător și, mai apoi, ca practician în evoluția sistemelor socio-economice şi adaptarea actorilor economici la un mediu de afaceri în schimbare. Timp de 4 ani, și-a adus contribuția la procesul de reformă din Republica Moldova, unde a coordonat biroul Agenției Universitare a Francofoniei (AUF).

În tot acest timp, a fost preocupată nu doar de procesul schimbării la nivel de societate, ci și de schimbarea și reziliența la nivel de individ. Dupa 15 ani de practică personală, a hotărât să se dedice în totalitate acestei pasiuni și s-a format ca trainer autorizat al programului de Reducere a Stresului prin Mindfulness (MBSR®) în cadrul cursurilor organizate de University of Massachusetts Medical School. Folosește în mod curent tehnicile pe care le predă în viața personală, atât din considerente de igienă mentală, cât și din datoria pe care consideră că o are ca trainer față de participanții la atelierele ei.

În paralel, Valérie compune și cântă sub pseudonimul Yohanna Grace, o pasiune din copilărie reactivată și trăită astăzi ca o experiență de creativitate și auto-depășire.

SPF_5648.jpg

Cât costă?

Locul la curs este efectiv rezervat doar din momentul efectuării plății.

Pentru a beneficia de tariful early-bird, plata trebuie efectuată în perioada de valabilitate a tarifului.