contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.


010391 Bucharest
Romania

+1 (650) 284 0431

Consultanță în comunicare, programe de training și executive coaching pentru lideri care vor să se înțeleagă mai bine pe sine și să-i inspire pe cei din jur.  Cu Dragoș Bucurenci și partenerii săi.

Media-training-V2-.jpg

Media Training cu Amalia Enache

Curs de media training cu Amalia Enache.

Media Training

cu Amalia Enache

Programul este destinat executivilor de top, care interacţionează în mod obişnuit cu media, care reprezintă public companiile lor sau care pot interacţiona cu presa într-o situaţie de criză.

În momentul declanșării crizei este deja tardiv pentru a face un media training. Acesta trebuie făcut preventiv de către toți executivii companiei care pot fi expuși mediatic într-o situație de criză.


Programul cursului

Sesiunea de media training de o zi pentru cel mult 5 cursanți presupune:

  • 2 ore dedicate noțiunilor teoretice de comunicare în media
  • 1 oră de workshop (exerciții de Answer – Bridge – Communicate și mesaje cheie)
  • 4 – 5 ore pentru interviuri și analiză

În funcție de nevoile aplicate ale cursanților și de experiența lor anterioară se poate renunța la partea teoretică și la workshop.

Experiența jurnalistică a trainerului face ca partea practică să fie de mare intensitate.


COnținutul CURSULUI

Analiză

  • Media lanscape 2017
  • Așteptările media
  • Drepturile intervievatului
  • Tipuri de interviu
  • Pregătirea interviului
  • Tipuri de jurnaliști și de abordări
  • Generarea mesajelor – transmitrea mesajelor cheie ale companiei în media și reacționarea în situații de urgență


  • Analizarea fiecărui interviu înregistrat TV
  • Extragerea mesajelor cheie clarificate prin media training
  • Concluzii

Pentru fiecare dintre situațiile de risc sau stabilite ca probabile sunt construite scenarii concrete în funcție de care vor fi realizate interviurile.

 

În funcție de nevoile cursanților:

  • Interviuri TV live
  • Situație de criză
  • Print
  • Radio
  • Conferință de presă
 

Documentare

În pregătirea media trainingului este necesară documentarea pentru ca scenariile să fie cât mai aproape de realitate și cât mai plauzibile și pentru a stabili nevoile de training ale fiecărui participant în parte.

Participantul răspunde la un chestionar, el sau purtătorul de cuvant are o discuție telefonică cu trainerul și pune la dispoziție toate informațiile necesare documentării, desigur în baza unui contract de confidențialitate, cu cel puțin o săptămână înainte.


Despre trainer

Amalia Enache.jpg

Amalia Enache este jurnalist de televiziune de 20 de ani, dintre care 17 ani în echipa Știrilor PRO TV, ceea ce presupune câteva mii de ore in direct.

A prezentat Galele Ziarul Financiar, Business Magazin, Tineri Manageri de Top, Premiile Gopo, Halloween Charity Ball, Hope Concert, Festivalul Filmului European, Salvati Copiii și a moderat conferințe de business, de implicare socială si evenimente corporate.

A prezentat super-producția socială Clipa de Fericire, o emisiune cu 400 de oameni in public, care a pus reflectoarele pe poveștile de viață ale unor oameni excepționali. Pentru aceasta emisiune a realizat și o parte din reportajele de pe teren, cu o premieră în România, prima întâlnire dintre părintii unui copil donator de organe si cele 4 persoane salvate astfel.

Face parte din echipa specială de reporteri România, te iubesc pentru realizarea reportajelor cu români excepționali difuzate de 1 decembrie la PRO TV. Face totul, de la documentare, filmari pe teren, scris până la alegerea cadrelor la montaj. Pentru care a filmat din cele mai luxoase și exclusiviste locuri din lume până în canalele de la Gara de Nord.

Face cursuri de media training cu mare pasiune, deoarece crede că e minunat pentru orice jurnalist să aibă parteneri de dialog la un nivel similar de sofisticare în comunicare și nu niște ezitanți. Crede că e de ajutor pentru ambele părți, dar mai ales pentru public, să fie oameni bine antrenați in comunicarea publică.

Prin moderarea de evenimente și-a propus pur și simplu să scadă gradul de plictiseală și derizoriu din România.


VREAU SĂ AFLU MAI MULTE

Pentru detalii suplimentare poți folosi formularul alăturat. Vom avea grijă să-ți răspundem în cel mai scurt timp.