contact us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right.


010391 Bucharest
Romania

+1 (650) 284 0431

Consultanță în comunicare, programe de training și executive coaching pentru lideri care vor să se înțeleagă mai bine pe sine și să-i inspire pe cei din jur.  Cu Dragoș Bucurenci și partenerii săi.

Cover_Mindfulness_Eckhart Tolle_RO.png

Mindfulness One2One

Sesiuni individuale de reducere a stresului prin mindfulness. Practica mindfulness se adresează oricui dorește să-și îmbunătățească abilitățile de a face față la stres și să (re)găsească o anumită bucurie de a trăi, indiferent de zona profesională sau personală din care provine.

Mindfulness One2One

Program individual de reducere a stresului prin mindfulness

cu Valérie Cioloș-Villemin

Se spune adeseori că stresul este boala secolului actual. Acesta este implicat direct sau indirect într-un număr semnificativ de afecțiuni medicale. La locul de muncă, stresul se traduce prin costuri mari pentru companii: absență, scădere a productivității sau a creativității, schimbări frecvente de personal, afectarea imaginii companiei. În Europa, costurile externe ale stresului sunt evaluate la 600 miliarde de euro anual. Se estimează că o treime din angajați este afectată de burnout ocupațional.

Programul de Reducere a Stresului prin Mindfulness (MBSR®) a fost conceput și dezvoltat în cadrul University of Massachusetts Medical School, din Statele Unite, de către Prof. Dr. Jon Kabat-Zinn. Din 1979 și până astăzi, mai mult de 24.000 pacienti au trecut prin protocolul MBSR® în cadrul Center for Mindfulness înființat de acesta, asigurând astfel un eşantion vast de testare şi validare a programului cu rigurozitate ştiințifică. Beneficiile acestei metode s-au dovedit atât de convingătoare încât din ce în ce mai multe companii de asigurări din Statele Unite includ aceste metode în schemele eligibile de tratament și prevenție.

În zilele noastre, mindfulness a ieșit din domeniul pur clinic, aceste metode găsindu-și aplicabilitate, cu remarcabil succes, în numeroase domenii: educație, ştiinţe sociale, dezvoltare personală, business etc. Ele sunt folosite în mod curent în companii de top precum Google (programul Search Inside Yourself), Apple, Intel, AOL sau în instituții precum Armata Statelor Unite, Comisia Europeană, Parlamentul Britanic.

Chapeau_Christophe Andre.png

Sună familiar?

Dorești să poți acționa mai prompt, clar și eficient? Simți nevoia să fii mai prezent?

Te simți copleșit de responsabilități și simți că ești aproape de burnout?

Dorești să dobândești mai multă energie și creativitate?

Ți se reproșează adesea că nu ești îndeajuns de empatic?

Ești stresat în mod constant? Ți-e greu să te concentrezi?

Ți-e greu să dormi, ai inceput să ai probleme de sănătate legate de stres?

Îți simți creierul funcționând non-stop și că nu îl poți opri?

Observi că oboseala a devenit aproape cronică și că ți-e din cea în ce mai greu să te trezești dimineața?

Tânjești către un echilibru mai bun între viața personală și cea profesională?

Daca ai răspuns pozitiv la o parte dintre aceste întrebari, atunci tehnicile de reducere a stresului prin mindfulness ți-ar putea fi de folos.


Cui se adresează?

Practica mindfulness se adresează oricui dorește să-și îmbunătățească abilitățile de a face față la stres și să (re)găsească o anumită bucurie de a trăi, indiferent de zona profesională sau personală din care provine.

Dacă ești o persoană ocupată sau dacă din orice alt motiv dorești să-ți organizezi un program individual, nu ezita să ne contactezi.


Care sunt beneficiile practicării mindfulness?

  • Reducerea stresului
  • Dezvoltarea atenţiei, a clarităţii mentale şi a concentrării
  • Creşterea performanţei şi eficienţei, optimizarea capacităţii decizionale
  • Atingerea unui echilibru între viața personală și cea profesională
  • Creşterea nivelului inteligenţei emoționale: empatie, gestionarea echilibrată a emoţiilor
  • Creşterea încrederii şi stimei de sine, dezvoltarea carismei naturale
  • Dezvoltarea şi consolidarea relaţiilor interumane sănătoase și a spiritului de echipă
  • Ameliorarea mediului de lucru, a celui familial şi a vieţii personale
  • Creşterea energiei şi a creativităţii
  • Dezvoltarea autonomiei în luarea deciziilor, compasiunii, autenticităţii

Despre trainer

Valérie Cioloș-Villemin este trainer autorizat al programului de Reducere Stresului prin Mindfulness (MBSR®), fiind certificată de către University of Massachusetts Medical School, instituția unde a fost fondată această metodă recunoscută în toată lumea şi folosită cu succes în medicină, educație sau în mediul de business.

Cu o triplă formare universitară în științele vieții, dezvoltare socio-economică și științe economice, și cu un doctorat despre restructurarea economiilor în tranziție, Valérie a lucrat întâi ca cercetător și, mai apoi, ca practician în evoluția sistemelor socio-economice şi adaptarea actorilor economici la un mediu de afaceri în schimbare. Timp de 4 ani, și-a adus contribuția la procesul de reformă din Republica Moldova, unde a coordonat biroul Agenției Universitare a Francofoniei (AUF).

În tot acest timp, a fost preocupată nu doar de procesul schimbării la nivel de societate, ci și de schimbarea și reziliența la nivel de individ. Dupa 15 ani de practică personală, a hotărât să se dedice în totalitate acestei pasiuni și s-a format ca trainer autorizat al programului de Reducere a Stresului prin Mindfulness (MBSR®) în cadrul cursurilor organizate de University of Massachusetts Medical School. Folosește în mod curent tehnicile pe care le predă în viața personală, atât din considerente de igienă mentală, cât și din datoria pe care consideră că o are ca trainer față de participanții la atelierele ei.

În paralel, Valérie compune și cântă sub pseudonimul Yohanna Grace, o pasiune din copilărie reactivată și trăită astăzi ca o experiență de creativitate și auto-depășire.


Vreau să aflu mai multe

Pentru detalii suplimentare poți folosi formularul alăturat. Vom avea grijă să-ți răspundem în cel mai scurt timp.